اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک های التماس

     

  عقربه های زمان به کندی میگذرند شاید می خواهند فرصتم را دو چندان کنند 

 

 

   اما حتی یاسمن ها نیز می دانند که کاری از دست من ساخته نیست و تنها 

 

 

  در کنج خلوت این اتاق من ماندم و تبسم یک رویا من ماندم واشک های التماس 

 

 

 من ماندم و دست هایی به سوی اسمان بی کران هستی................. 

 

 

 تو رو قسم میدهم به پاکی فرشتگانت اگر گاهی انی نبودم که می خواستی 

 

  دریایی از ندامت و حسرتم را بپذیر...........

نظرات 9 + ارسال نظر
بهنوش سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 11:03 ق.ظ http://hasratedidar.blogsky.com

سیلام عزیزم خوبی باحال بود بس قهری ؟ ای بابا دیونه نباش میکندیا دریا باش تا نگندی هههههه شوخی کردما رمزتو با کلمه عبور بده تا سر فرصت قالبتو عوض کنم اگه میخوای البته

پسر پارسی پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://Persian boy-deland.blogfa.com

سلام عزیز.تبادل لینک با شما باعث افتخاره گلم.ولی به این خاطر که من استان دیگه ای مشغول کارم و دسترسی به کامپیوتر ندارم به همین خاطر با گوشی میام نت عزیزم.انشاا.. همین چند روزه و در اولین مرخصی با افتخار لینک میشی.

پسر پارسی جمعه 25 آذر 1390 ساعت 05:57 ب.ظ http://Persianboy-deland.blogfa.com

سلام عزیز.مرسی که اومدی.امیدوارم اینبار با این ادرس راحت بتونی وارد شی و به زحمت نیفتی.موفق باشی.

[ بدون نام ] یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 08:38 ق.ظ http://www.mohamadm.blogfa.com

_________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
آپ کردم
بدو بیا

بهنوش یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://hasratedidar.blogsky.com

او اوه اوه جه کتابی هم حرف می زنه دیونه شدی نه جرا باور نداری بخدا نت گوشی ضعیفه جند روزه مشکل دارم از یک طرف هم نی نی توجلو دارم نمیزاره اخه تا مادر نشدی نمیفهمی جی میگم رو. خودش یادت میارم

بهنوش یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 03:29 ب.ظ http://hasratedidar.blogsky.com

اینم قالبت عزیزم خوب بید یا نه ؟ وای وای برم بخوابم تا این خوابه

ice پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 02:27 ق.ظ

ای کاش ما میتوانستیم بگذریم و حسرت نکشیم

محراب دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام به به اینجا چقدر تغییر کرده . بابا تو کجایی؟ رفتی که رفتی نه؟
یه خبری چیزی بابا عجبااااا

راستی زدی تو کسبو کارااااا سرت شلوغهااااا
امیدوارم موفق شی 100درصد موفق میشی من میدونم. برات دعا میکنم

خوب باید بگم ایشالله اگه خدا بخواد تا شهریور ساله بعد من نامزد کردم
البته بچه های ما ساله بعد همه متاهل میشن .همه یهویی تصمیم به ازدواج گرفتن

محمد شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.mohamadm.blogfa.com

آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام
آپــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟
آپـــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟
آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپیم؟
آپــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینیم دیر کنی ها!!
آپــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد