اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

تقدیم تو...........

  تقدیم به عشقها و ارزوها به امیدها وانتظار ها............



  به قلبهای فشرده شده به احساسات اتش گرفته به فنا شده به تباه شده ها...........


  به خاکستر های بر باد رفته .تقدیم به بهار که عشق می زاید به فصل پاییز که عشق می پرواند


  تقدیم به رازهای ابراز نشده به اشکهای ره گم کرده وبه نفسهای از سینه بر نیامده وبه سینه باز


نگشته تقدیم به انها که چون اقیانوس ظاهری ارام وباطنی شوریده دارند.


 تقدیم به پروانگانی که بی پروا عاشقانه می سوزند ودم بر نمی اورند.


تقدیم به ان غم که چون شمع روشن میان گریه می خندد و جمعی را خوشدل و سرگرم میسازد


نظرات 5 + ارسال نظر
nedanegarss501 جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://nedanegarss501.blogsky.com

سلام..وبلاگت قشنگه.اگه موافقی تبادل لینک کنیم....ما رو با اسم نویسنده های کوچولو بلینک و به وبلاگمون بیا و بگو ک با چ اسمی بلینکیمت.مرسی بای

شبگرد تنها ! یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 05:50 ب.ظ http://shabgharde-tanha.blogfa.com

سلام سعیده جان ممنون از حضورت ممنون از راهنماییات انگار راست میگی بیخیالش !

بازم بیا !

پشت آن پنجره ی رو به افق ، پشت دروازه ی تردید و خیال
لا به لای تن عریانی بید ، من در اندیشه ی آنم که تو را ، وقت دلتنگی خود دارم و بس

بازم شبگرد تنها !

خاطره دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام سعیده جون

خوفی چه خفرا

بابا چرا وبلاگ حامدینا باز نمیشه امروز بعداز مدتها اومدم تو نت

ولی انگاری با ما کنار نمی یاد کلافه شدم.

راستی یه زنگ به اقای حاتمی بزن بازم گیر داده به طرحامون

هر چی حرف میزنم بازم حرف خودشه شاید حرف تورو قبول کنه.

شرمنده گوشیت خاموش بود مجبور شدم بیام به وبلاگت.

عزیزم غصه نخور منم نمیتونم برم تو وبلاگشون

بعدشم خاطره جان من چقدر بگم کاره اداره رو اینجا نگو اخر منو میکوشی

باشه امشب بهش زنگ میزنم باهاش حرف میزنم ببینم چی میشه

حالا می مردی یه نظر بهمون بدی خاطره خانوم

حامد HmD سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام سعیده. خوبی؟ ببخشید دیر اومدم. پستت عالی بود.
راستی اون قضیه رو هم مجددا تبریک میگم.(سانسوری گفتم اونایی ک نمیدونن بسوزن)

ثریا چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 04:36 ب.ظ http://serina.blogsky.com

ممنون که بهم سر زدی..
با افتخار لینکت کردم
منو با اسم خودم یا عنوان بلاگم هر کدوم دوست داشتی لینک کن...
بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد