اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

دوست داشتن

هیچ وقت از دوست داشتن انصراف نده حتی اگه کسی بهت دروغ گفت



بازم بهش فرصت بده عشق رو تجربه کن.........



حتی اگه شکست بخوری اینو بدون که اگه کسی وارد زندگیت شد



و گذاشت رفت علاوه بر اینکه خاطره بجا میذاره می تونه یه تجربه هم بجا بذاره

نظرات 12 + ارسال نظر
jamal سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.kingblack.net

سلام دوست عزیز
آپلودسنتر رایگان تصویر و عکس بصورت کاملا رایگان.
پشتیبانی از تمام فرمت های تصویری
بدون تاریخ انقضا
حداکثر حجم هر فایل 2 مگابایت
www.kingblack.net

شبگرد تنها ! سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://shabgharde-tanha.blogfa.com

سلام !
دوست عزیز !
بودم! دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری , رفتــــــــــم !!


بازمش بگرد تنها !

lili چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://آشنای دیروز غریبه امروز

.........ولی بعضی از تجربه ها چقدر قرون تموم میشن

سلام دوست عزیز ممنون از حضورت


ولی متاسفانه نمیدونم چرا وبلاگت باز نشد


بازم ممنون از حضورت

خاطره چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام

چه بد فکر میکردم اول شدم


خب دیگه نشد ما یه بار اول بشیم


راستی مثل همیشه زیبا بود ولی خداییش سخته یکی به ادم

دروغ بگه ولی بازم دوسش داشت فرصت داد


راستی میگم از اون روز که حال این اقا شیکه رو گرفتیم پیداش

نیست هااااااااااااااا

مواظب خودت باش بووووووووووووووووووووووووووس

سلام عزیزم

تو هم ومواظب خودت باش بووووووووووس

اره راست میگی دیگه پیداش نیست حالا گوش شیطون کر یه وقت دیدی

پیداش شد

بهار و ندا پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام خانومی خوبی

این دفعه دو تایی اومدیم بهت سر بزنیم اخه ندا با من بود

مثل همیشه زیبا بود

ندا: سلام عزیزم خوبی


دوست داشتن دل میخواد نه دلیل بس بی دلیل دوست دارم

مثل همیشه خوب بود

راستی این خاطره کی اومده ما خبر نداشتیم هان


مواظب خودت باش گلکم بووووووووووووووس

سلام سلام

بح این جارو با دمتون گرم ممنون از اینکه سر زدین


بابا خاطره همیشه همه جاهست اینجا که چیزی نیست


شما هم مواظب خودتون باشین


بابا این قدر این کلمهع رو اینجا بکار نبرین

حامد HmD پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 05:36 ب.ظ

قبوا نیست بابا قبول نییییییییییست
یعنی چی آخه. این جا هم شده پارتی بازی
اصلا این چیه میگن رابطه جای ضابطه رو گرفته !!!
حالا اسم دوسستت (خاطره) چرا باید تو پستت باشه اسم من نباشه؟ هااااااااااا.
اه . با تشکر از بر نامه خوبتون

چشم رو چشمم


دفعه ی بعد اصلا فقط اسم رو تو رو مینویسم



بیان به تو نظر بدن خوبه

چرا هی جو میدی به خاطره نفهمیده بود الان بیاد ببینه داستان دارم

ثریا پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://serina.blogsky.com

سلااام عزیییزم...
خیلی زیبا بوود کاملا موافقم...
مرسی از دعوتت

پسر پارسی جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://Persianboy-deland.blogfa.com

سلام ابجی.ممنون از لطفت و مرسی از اینکه اومدی.مطلبت خیلی قشنگ بود.موفق باشی.

شبگرد تنها ! جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://shabgharde-tanha.blogfa.com

سلام سعیده خانوم !

مترسک اینقدر دستهایت را باز نکن
کسی تو را در آغوش نمیگیرد ، ایستادگی تنهایی می آورد

بازم شبگرد تنها ٬

خاطره شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 04:19 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااام

خوبی خوشمل خانوم چه خبرا

راستی خوب شد حامد گفت ها راست میگه اسم منو نوشتی

بابا دمت گرم چی کار کنم دیگه از بس اسمم با حاله اصلا خودم

باحالم همه جا هستم خوب شد حامد گفت ها راستی اخی بمیرم

ناراحته که چرا اسم اون نیست اقا جان می خواستی اسم تو

هم با حال بود الان اینجا بودی دیگه چرا قهر میکنی هاااااااان

خب دیگه فکر کنم زیادی فک زدم بازم ممنون از اینکه اسم ما رو

نوشتی سعیده جوووووووووووون

فدات بشم مواظب خودت باش به اونا هم سلام برسون گرفتی

مطلبو که کیارو میگم

بوووووووووووووووووووووووووووووووس بای

اولن سلام خوشمل خانوم

دومن بابا تو خسته نمیشه اوه چقدر حرف زدی هه جا باید رو مخ من را بری

اصلا خوشت میاد بعدشم نخیرم من همین جوری یه چیزی نوشتم

الکی جو گیر نشو دخمل یه ذره جنم داشته باش

بعدشم مگه من صد دفعه بهت نگفتم این کلمه رو اینجا نگو بابا بد اموزی

داره یه دفعه دیدی همه جوگیر شدن هااااااااا


تو هم مواظب خودت باش چشم رو چشمم سلامتو میرسونم

گوله گوله با کالم

لیلا یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://etod466.blogfa.com/

سلام
در زدم ،درو وا نکردی از دیوار اومدم تو!!!!
یه عالمه شکلک دارم
بیا به فانوسم سر یزن

حامد HmD یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام . آره خاطره خانوم اسم شما همه جا هست .اصلا همین طوری ریخته رو زمین . و اما ...
نام زیبای حامد نایابه . همونطور که میدونی هرچیزی که با ارزش تر باشه نایابه .
دیگه چیکار کنیم دیگه نایابیم دردسره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد