اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

زندگی

 از خداوند پرسیدم:چگونه می توان بهتر زندگی کرد؟



فرمود:گذشته ات را بدون هیچ تاسف بپذیر با اعتماد زمان حالت را بگذران و بدون



ترس برای اینده اماده شو ایمانت را نگهدار و ترس را به گوشه ای بینداز........


شک هایت را باور کن و هیچ گاه به باورهایت شک نکن...............



زندگی زمانی زیبا ست............


که ریشه اش از عشق.....ساقه اش از محبت و گلبرگ هایش از صداقت باشد........
نظرات 15 + ارسال نظر
Nima دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://Nimacruise.blogsky.com

زیبا ...

خاطره دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام خوشمل جان خوفی

اپت بی نظیر بود واقعا انسان باید بعضی وقتا به باور هاش

شک کنه مثل همیشه بی نظیر بود عین خودت خوشملم.

با این جمله اخرتم موافقم واقعا زندگی زیباست............

راستی یه چیزی به این دوستت بگو هاااااااااااااا

کجای اسمش نایابه این همه ادم اسمش حامده

خیلی به خودش می نازه زمین بره اسمون بیاد اسم من از همه

باحاله تره اهکیییییییییییییی

مواظب خودت باش خوشمل جون




سلام خوشملم خوفی

ممنونم از اینکه بهم سر زدی خودتم بی نظیری گلم

بابا ول کن خاطره اصلا اسم هر جفتتون بی نظیره خوب شد

پسر پارسی دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 06:50 ب.ظ http://Persianboy-deland.blogfa.com

سلام عزیز.مرسی که خبرم کردی.طبق معمول این مطلبت هم قشنگ بود و خوندنی.موفق باشی

ثریا دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://serina.blogsky.com

سلااام..
مرسی از دعوتت...
متن فوق العاده ای بوووووووووووووود

بهار سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام خوشمل جون خوفی

مثل همیشه زیبا بود

واقعا ادم باید گذشته شو بدون هیچ تاسف قبول کنه .........

مواظب خودت باش

بوووووووووووووووووووووووووس


سلام به دوستت هم برسون گرفتی که

سلام بهار جون خوفی خوشملم

ممنون از اینکه سر زدی

چشم رو چشم سلامتو میرسونم

تو هممواظب خودت باش

بووووووووووووووووس

حامد HmD سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام . ب جون خودم این دفعه دیگه تو ب من نگفتی. خودم اومدم بهت سر زدم . آپت باحال بود. ی جورایی بیشتر از بقیه باهاش حال کردم. آخه تو مایه های روانشناسی بود ، همون چیزی که عاشقشم.راستی خوشم اومد بازم بعضیا اولین نفر نشدن. ی بنده خدایی هم قبلا ها میومد کجاس؟ دلم براش تنگ شد! میدونی که کیو میگم

سلام

بابا به خدا اول از همه به تو خبر دادم یعنی چی اخهههههههههههه

از نظر زیباتون هم ممنونم اقای برون گرا کشتی منو با این حس

روانشناسیت حامد

بعدشم ببینم قعطیه ادم تو دلت واسه اون تنگ شده این همه ادم باحال

همین نمونش خودم

درضمن حال این بنده ی خدا رو گرفتم فکر نکنم دیگه اینورا پیداش بشه

با همون تکنیکی که کفتی

حالا دیدمت میگم

مواظب خودت باش عزیزم

رها سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 11:30 ب.ظ http://raha-tanhaee.blogfa.com

سلام سعیده جان
خوشحالم که نظرتو دیدم
قالب نو مبارک
مطاابت زیبا و قابل تامل بود
خوشحال میشم بازم سر بزنی

رها سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 11:39 ب.ظ http://raha-tanhaee.blogfa.com

خدایا ! یاری ام کن تا آوای نیایشم تنها به سان برهم خوردن سنج ها نباشد. تا میان گفتگوهایم با تو جدایی افکند

شبگرد تنها ! پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 01:48 ق.ظ http://shabgharde-tanha.blogfa.com

سلام !

با من بمان ، نه برای اینکه در دنیای بی رحم تنها نباشم
با من بمان تا در دنیای بی رحم تنهاییم ، تنهاترین باشی


بازم شبگرد تنها !

خاطره پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام خوشمل خوفی

از اینورا رد میشدم گفتم بهت یه سر بزنم چه خبرا خوش میگذره

ببینم این پسره منظورش منم

حالا دفعه ی بعد نشونت میدم اول میشم بهت میگم اقای برون گرا

حیف که دوست سعیده جونم هستی .................

خوشملم مواظب خودت باش

سندله اسلا سنسیز اسلا

بااااااااای

سلام خوشملم

مرسی گلم خوبم ممنون که بهم سر زدی

تو هم مواظب خودت باش

دیگه حامده کاریش نمیشه کرد یه کو چولو شیرین زبونه دیگه


سندله اسلا سنیز اسلا خاطره جونم

حامد HmD جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 01:14 ق.ظ

ای بابا چرا ب خودتون شک دارید آخه؟ شاید منظورم کس دیگه باشه.
الا ن تو متن نوشته ب باورهایت شک نکن اما ی بنده خدایی اومده
گفته : (( اپت بی نظیر بود واقعا انسان باید بعضی وقتا به باور هاش
شک کنه ))
الان من چیزی میگم این چرا سوتی داده؟!!

سلام حامد جان

مرسی گلم از اینکه بهم سر میزنی

بابا جان من ول کن گیر نده دیگه به خدا دیگه نظر هیچ کدمتونو تایید نمیکنم

بی خیال بابا یه خورده به فکر ابروی منم باشین اخه گناه دارم


مواظب خودت باش خوشملم


سندله اسلا سنسیز اسلا حامد جان

nedanegarss501 جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 09:46 ق.ظ http://nedanegarss501.blogsky.com

سلام چه مطلب قشنگی مرسی به ما هم سر بزن

یکی از بچه های دانشگاه جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام

خوب هستین بازم منم گفتم خیلی وقته بهتون سر نزدم یه سری

بزنم ولی البته هنوز کاره اون روزتونو فراموش نکردم بگذریم


دیدی من میگم دوستی شما و حامد از یه نوع دیگست وگرنه

این همه بهتون سر نمیزد شما حالا هی بگید نه....... بلخره

معلوم میشه کی راست میگه

راستی اپتون مثل همیشه زیبا بود

بای

سلام

بابا روتو برم پسر چقدر تو سریشی من نخوام تو به من نظر ندی کی رو

باید ببینم در ضمن کار اونروز هم حقتون چون زیادی پررو بودی


از اول هم معلومه کی راست میگه اقااااااااااا من

پسر پارسی جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 06:48 ب.ظ http://Persianboy-deland.blogfa.com

سلام.مرسی عزیزم.

بهنوش یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 03:03 ب.ظ http://hasratedidar.blogsky.com

عشق و باید باورکرد
بوسه رو باید حس کرد
احساسو باید لمس کرد
اما...
دوست داشتنو باید ثابت کرد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد