اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

تو نبودی اما یادت در قلبم بود.....

 

تو نبودی اما یادت در قلبم بود؛تو نبودی اما  به یاد تو در کنار دریا قدم میزدم !! 

 لحظه باریدن باران؛تنهای تنها در زیر قطره های باران قدم میزدم اما تو نبودی !!

تو نبودی ولی باران بود؛باران یاد تو را در دلم زنده کرد!!شاید این یک آغاز بود؛آغاز دلتنگی ها؛ 

 شروع آرزوهای در کنار تو بودن!!لحظه ی غروب که رسید یاد تو در دلم غوغا به پا کرد و چشمهایم

به یاد تو بارانی شد!!کاش در کنارم بودی؛آن اشکها را تنها تو میتوانستی از روی گونه هایم پاک کنی!!آن دستهای سرد را تنها تو میتوانستی با دستهای گرمت گرم کنی!!! 

لحظه های دور از تو بودن میگذرد اما خیلی دیر....... 

لحظه ها میگذرد و سهم دلم از آن دلتنگیست!! از دلتنگی تو چند قطره اشک ویک دل پراز درد دل 

به جا می ماند!!همین که به عشق تو زنده ام برای من یک دنیا با ارزش است!! 

این اشکهایم ؛دلتنگیهایم؛غصه هایم فدای آن عشق پاکت!!عشق تو آنقدر مقدس است 

که بخاطر آن جانم نیز فدایش خواهم کرد!! هر جا که بدون تو باشم شکی نیست درآن   

که یک دلتنگم!! ساحل دریا یادگاری بود از دلتنگی هایم ؛لحظه ی باریدن باران خاطره ای 

بود از عشقم و غروب که رسید یادگاری از چشمهای خیسم به جا ماند!! 

تو باشی همه چیز زیباست ؛دیگر دلتنگی در دلم نیست ؛تو هستی و یک دنیا خوشبختی!!! 

 

نظرات 28 + ارسال نظر
خاطره یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام علیکم اهلن وصهلن یا حبیبی؟

چه خبرا اااا بحححححححححح حال کردی اول شدم بزن کف قشنگروووووووووو

بابا سعیده آخر احساس بوداااااااااا آخی چقد قشنگ بود مثل همیشه آپت حرف نداشت خداییش زدی آمپر احساسو ترکوندیاااا راستی از آق مهندس چه خبر هنو نیومده آخی بمیرم واست پ بگو چرا امروز آپت یخورده تو مایه های غمگین بود وای سعیده یاده اونوقتا افتاد اصلن نمیتونم فکرشم کنم خیلی روازی سختی داشتی ولی خب این دفعه فرق میکنه زودی برمیگرده خانومی غصه نخور پیش میاد دیگه عوضش ی هفته وقت داریم مثل قدیما دورهم باشیم یادته چه روازیی داشتیم امروز میام پیشت هستی ؟

خوشحالم از اینکه این دفعه من اول شدم نه حامی خطرررررر راستی جدناون اسا کاره اون بود عجباااااااااااا!!!!!!! به قول بهاره بووووووووس بوووس سعیده جان

سلام خاطره بابا چته زدی تو کانال عربی ؛

آره این دفعه سرعتت خوب بود اول شدی آفرین

مرسی خاطره جونم آره دیگه زدم آمپر احساسو ترکوندم نه بابا هنوز آق مهندس تا آخر این هفته اونجاس هیییییییییییی چرا روزا دیر میگذرن وای خاطره اصلن یادم ننداز خیلی روازی سختی بود ا

چیه هر چی باشن از اسایی که تو میدی خوبتره حالا مثلا میخوای بگی که چییییییییییییییییی ؟

میبینم که اخلاق بده بهاره رو توهم اثر گذاشت راستی شما دوتا نمیخواید ی عروسی به ما بدین ؟ چی شد پ گفتی قبل عید ولی خبری نشد؟

شیما یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

قششششششششششششششششنگ بود اجی جونمممممممممممممممم
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
رפּפـَمـ مےפֿـواهـَב بـِرפּב

یـِڪ گـפּشـﮧ بنشینـَב

پـُشتَشـ رـآ ڪُنـב بـﮧدنیـآ

پاهایَشـ رـآ بَـغَـلـ کُنـد פּ...

بـُلنـב بـُلنـد بگـפּیـَב:

مـَטּ دیگــــــر بازے نمیڪنم...!

مرسیییییییییییییییی خانومییییییییییییییییییی

بهاره یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 06:10 ب.ظ

سامولکس

به به میبینم که خاطره خانوم اول شدن بابا دخملی چیکار کردی آپتو میگم خیلی قشنگهههههههههههههه وای وای چقد عشقولانس سعیده راستی میگم چه خبرا اس مس جدیدی بهت نرسیده

بابا اخلاق به این خوبی چر اآخه میگی بد ولی خاطره خانوم لطف کن از این به بعد خواستی چیزی ازمون کش بری قبلش اجازه بگیر شایذ دوس نداشته باشم کسی اثرمنو بدزده اوکی؟
بعدشم اونجوری نه اینجوری حداقل کش میری درستو حسابی کش برو اینطوری باید بگی بوووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووووس تکرار کن تا یاد بگیر تو میتونی شک نکن بابا سعیده چر اآخه آبروی آدمو میبری تا حالا شده من به تو ی اس ناجور بدم خدا وکیلی همشون پیام اخلاقی دارن مگه نه نگو زشته الان فکرش منحرف میشه فکرای بد ب سرش میزنه آدم که جلو بچه همه چیرو نمیگه

فعلا بای

سامولکس

مرسی بهاره جونم ممنون که اومدی

گور به گور بشی با اون اثرت اینم اثره آخه تو داری

آره جون خودت خیلی پیامات اخلاقین اصلا ترکوندیش

بابااااا اینقد نگو بچه الان میاد میگه بنده سنن هیکلن از شما بزرگم دوباره شروع میشه کل کل

حامد HmD دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

سامولکس
این آدرس رو دقت کنید :
نیجریه - ایگبو - مرکز شهر

بیاین اینجا ملت همه سیاهپوستن.من اینجا ی دکون 2 دهنه دارم ذغال میفروشم کل اون استان رو من سیاه کردم شوما بیزحمت ماروسیاه نکنید!(امیدوارم خودتون چراشو بفهمید ی آی کیو در حد هویج میخواد)

خب چخبر سعیده جان.شرمنده زودتر نشد بیام دیگه امورات زندگیه دیگه. بازم عاشقانه بازم UP TOP
راستی از بهنوش خبر داری؟

سامولکس

بابا دلت خوشه هاااااااااا باید میگفتی آی کیو در حد کلم هویچ واسه اینا خیلی کمهههههههههه

مرسی حامد جان که اومدی دشمنت شرمنده بابا این چه حرفیه همین که اومدی ی دنیااااااست مرسیییییییییییی از نظرت

از بهنوش والا ۱۰ روز پیش میگفت شماره ی ایرانش اونجا کار میکنه با اون شمارش تماس بگیرم که نمیشه همش خاموشههههههههه دستم بهش برسه داغونش میکنم منو سرکار میزاره اونیکی شمارشم که ماله دبی هست قربونش برم که اصلا نمیشه گرفت همش ی چیزی به عربی زنه میگه که نمیفهمم خسته شدم والا همش پای تیلفونم اما ی بارم موفق نشدم باهاش حرف بزنم دلم واسش خیلی تنگ شده ولی ی سر به وبش بزن آپ کرده

راستی حامد ی چیزی میگم یارو مسنجی تو هم باز نمیشه سانسوریش کردمااااااااا گرفتی مطلبووووووووووو الان درس ۵ماهه که این مشکلو دارم

بازم مرسی که اومدی حامد گلم

بهاره دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 11:53 ق.ظ

سام ینی سیلام کلا زدم ناقصش کردم حال میکنی

باشه بابا فهمیدیم بچه ی استانی عه پ تو کاره زغالی چه خوب آخه کم کم داریم به عید نزدیک میشیم از اونورم سیزده بدر داره میاد تو دشتو چمن هم کباب خیلی میچسبه ما هم زغال نداریم امسال پ لطف کن ی چند کیلو زغال خوب برامون بفرس بیاد چیه آقاجون باور نداری اسای ما همش پیام اخلاقی دارن سعیده جان لطف کن امشب اون اسی رو که بهت دادم چند روز پیش کلا پیام اخلاقی ازش میچکید براش بفرس تا ملتفت بشه اوکییییییییییییی .

مثلا الان باهاش رمزی حرف زدی که غیر خودتون کسی دیگه نفهمه دیگه هاااااااااااااان این سانسوریتون منو کشتههههههههههههه !!!!سعیده تو که دس به دعات خوبه چرا معطلی ی نیم نگا کنی بخدا عروسی مارو گرفتی چیه چش نداری ببنی ما نیمه مجردیم

مثل همیشه نه دیگهههههههههههه این دفعه نمیگم بوس میگم ماااااااااااااااااچ ماااااااااااااااااااااااااچ چیه فکر کردی بازم مثل همیشه میگم بوس نه عزیز اومدیم تو ۲۰۱۳ همچی پیشرفت کرده ما هم باید پیشرفت کنیم دیگه چیکار کنیم

فعلا بوی تا هوی عهههههههههه دقت کردی چی شد یادمه اون قدیمااااااااا یکی اینو میگفتااااااااااااااا ولی الان دیگه خبری ازش نیست جدن سعیده چرا نیس این مش حامی که همش هست چرا اون نیس؟؟

سلام بهاره جان

والا تا جایی که من یادمه اسایه شما کلا زدن پیام اخلاقیرو ترکوندن نمیشه بکسی فرستاد اگه ب یکی بدمااااااااااا هر چی فحشه نثارم میکنن بعدشم میشه دیگه بیخیال بشین همش دنبال ی بهونه هستین تا کل کل کنین ای بابااااااااااااااااا

حالا نمیر ی عروسی به ما بده بعد خواستی بمیر نخواستی هم نمیر که خودم اونوقت میکشمت آره پس چی فکر کردییییی از امروز دس به کار میشم تا شما رو از نیمه مجردی در بیارم بابا میدونی چند وقته دلم ی عروسی میخواد مثلا شماها دوستای صمیمیه منیدااااااااااااا انصافم خوب چیزیههااااااااااااا

حداقل پیشرفت میکنی تو ی چیزه خوب پیشرفت کن نه تو این حاله آدمو بهم میزنی بهاره بمیری !!!!
آره یادش بخیر خیلی جاش اینجا خالیه قدیما بود یادش بخیررررررررررررر امیدوارم هر جا هست خوب و خوش و سلامت باشه راستی الان که دارم جواب کامنتتو میدم دارم آهنگاشونو گوش میدم الانم حامد داره میخونه هر آهنگشون برامون ی خاطرس آهنگایی که ی جواریی حرف دل من بودن تو اون روازی .......... وای ببخشید ی لحظه احساساتی شدم

خاطره دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

سلاااااااااام

واااااای سعیده چقد قالب وبلاگت خپشگلههههههههههه عین خودت مبارکه مبارکه خیلی خوشمل شده پ بگو دستت بند بود ی ساعته دارم هی میزگم اس میدم جواب نمیدی خب بابا مثل بچه آدم بگو دیگه

ای ول بهاره جان کم کم دارم ازت خوشم میاد خب آقای زغال فروش احوال شماااااااااااا باشه بابا کسی نمیتونه شما رو سیا کنه چیه این دفعه هم گیر دادی به آی کیوی مااا نه اصلا تو خوشت میاد نه میبینم کلت میخاره واسه کل کل کردن باشه پ بچرخ تا بچرخیم

در مورد عروسی هم باید بگم جون نن جونت واس ما یکی دعا نکن با هزارو یک مصیبت موکولش کردیم به بعده عید تا اون موقع هم خدا بزرگهههههههه شما لطف کن بچسب به زندگیت فعلا این دوکون دعاکردنتو ببند راستی از آق مهندس چ خبر؟ببین دیوونه باهاش حرف زدی بگو سوغاتی فراموش نشودااااااااااا ی هفته س که نیس حداقا دسته خالی برنگرده اوکییییییییییییی خبرشووووو بده بهم راستی بهاره راس میگه چرا نیستش ؟

سلام خاطره

عزیزم انسان باید خودش شخصیت داشته باشد حتما نباید من بگم که میبینی که جواب نمیدم گیر نده دیگه ول کن هی فرت و فرت زنگ میزنی بعدشم مرسییییییییییییی جدن خپشگلههههههههه اگه نیس بگوهااااااااااااا تا عوضش کنم

میگم ی وقت با سرعت زیاد نچرخیداااااااااااااا با کله میخورید زمین اااااااا
نمیشه عزیز ی چیزی بده تا ببندمش الکی که نیس زندگی خرج داره دوکونو ببندم اونوقت خرج زندگیمو تو میدی الانم که آق مهندس تشریف ندارن بابا همین که از اون راه دور شارژ مون میخره میفرسه بسههههههههههههه ما راضیم بخدااااااااااا

خب نیس دیگه چیکار کنم نمیتونم که بزور بگم پاشو بیااااااااا

رضا دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 08:10 ب.ظ http://lahzedidarmanoto.blogfa.com/

بابا عاشق شدی رفت

رضا دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://lahzedidarmanoto.blogfa.com/

سلام دختر گل


دست درد نکنه اساسا احساس نداری میگی از ریشه مشکل داری

من احتیاج به دکتر ندارم

نه بابا درسو مشقمو خوندم الان۱لیسانس بیکار اسو پاسم

فدات نظر لطف شماست.اساسا پستامون مثل خودمون قشنگن


اره خدا به دادم برسه فقط هفته ای ۱ پاکت سیگار میکشمنه دیگه داغون شدم رفت یعنی داغونم کردو رفت

دمت گرم فسیل

بزنم۱بادمجون واست سبز بشه


.
.
.
(عمر بـــــــــــی لـــــــــذت)

رضا دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 08:24 ب.ظ http://lahzedidarmanoto.blogfa.com/

رפּפـَمـ مےפֿـواهـَב بـِرפּב

یـِڪ گـפּشـﮧ بنشینـَב

پـُشتَشـ رـآ ڪُنـב بـﮧدنیـآ

پاهایَشـ رـآ بَـغَـلـ کُنـد פּ...

بـُلنـב بـُلنـد بگـפּیـَב:

مـَטּ دیگــــــر بازے نمیڪنم...!
.
.
.
.
.
برم تو حلقت

نگین سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 10:49 ق.ظ

این آدرس وبلاگ منه.خوشحال میشم لینکم کنید و سر بزنید.
یادداشت های نگینhttp://www.nagen.blogfa.com

بهاره چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

سامولکس چطولی دخملی؟

وااااااااااااااای اینجاررررووووووووووو چه خپشگل شده مبارکه بابا سعیده نمیگی من قلبم ضعیفه خب بابا ی ندا بده به آدم عجباااااااااااااااااا خیلی خپشگل شده آخی این دخملو نیگا لوگوتو میگم عین خودت باورکن اصلا مو نمیزنین
می بینم که بعضیا نیستن نکنه باز رفتن تو فاز حمایت روحی روانی خدا بداد اونایی برسه که این داره حمایتشون میکنه کلا میزنه طرفو داغون میکنه دروغ میگم بگو دروغ میگی نمونش همون ماجرایه اون دختر بیچاره که اون دفعه کلن زد از زندگی نا امید کرد

راستی سعیده نمیدونم چرا امروز از صبح همش یاده اون قدیما کردم اون موقعی که هنو مجرده کامل بودیم یادته چه روازیی داشتم چه بلاها که ب سره پسرا می اوردیم یادته ی بار تو پارک واسه درس خوندن برا کنکور رفته بودیم دو تا پسر ناجور نگا کردن بهمون چه بلایی ب سرشون آوردیم هییییییییی عجب روازیی داشتیمااااااااا هرکی ناجور نگامون میکرد تا حالشو نمیگرفتیم ول کن نبودیم وااااااااای چیکارا که ما نمیکردیم اصلن چهار شنبه سوری یادته چیکارا کردیم هییییییییییییییی نمیدونم چرا امروز دلم هوس اون شیطونیامونو کرده سعیده کلن دلم میخواد واسه ی بارم شده بیخیال متاهلی بشم بزنم به سیمه آخر دوباره اون کارا رو انجام بدیم هستی خاطره میگه هستم تو چی نه نگوووووووووووووو جون آق مهندس

فعلا بوی تا هوی
راستی ازش خبری داری منظورم مش محراب ام۲ هست اصلن باعش شیطونیامون اینا بود از بس که هر وقت تو ماشین آهنگای اینارو گوش میدادیم ی عده ای ناجور نگامون میکردم ما هم مجبور بودیم ی کاری بکنیم خلاصه دیگه باعثش اینا هستن

به به سیلام بهاره جونم خوبی ؟

جدن خپشگلههههههههههههههههه بابا مثل اینکه صا حبشم خپشگله هااااااااااااااااااااااااااا اهم ...............

مرسی بهاره جونم چشاتون خپشگله میبینه

بهاره خجالت نکش بگووووو اصلن دلت میخواد پتمونو بریز رو آب عهههههههههه چه کاریه آخه آبرومونو بردی ولی خداییش چه روازیی داشتیم هیچ وقت بلایی که سره اون پسره آوردیم یادم نمیره وااااااااای هنوزم یادم می افته ولو میشم از خنده

آره خداییش اینو راس گفتی خیلی از بلا هاااااااا بخاطر آهنگ اینااااااا بود اصلن نمیدونم چی بود همه خیلی ناجور بهمون نگا میکردن ما هم که قربونش برم کم نمیذاشتینم بابا دیوونه ای هاااااااا چی چیرو جون آق مهدس زشته بابا من الان خیلی وقته تو ترکم آگه بزارین همش آدمو منحرف میکنین نه بهاره جان خیلی وقته ازش خبرم ندارم بیشتر با حامد در تماسم تا محراب آخه کلن آقا کم یاب شدن باید بگردیش تا پیداش کنی اس میدم براش ولی جواب نمیده که من قاطی میکنم بجاش میزنم آق مهندسو ناقص میکنم تا ی جوری خودمو خالی کنم

راستی فهمیدی چی شد بازم دمه فاطمه گرم ی عروسی بهمون داد دیشب خبرشو بهم داد شما هی بشینن تاریخ عروسیتو عوض بکنن آخرش که چه بلخره نسختونو می پیچن دیگههههههههههههه چه بخوایین چه نخوایین جون مادرتون ی عروسی بدین دلم لک زده واسه ......... اهم سانسوری گفتم

حسین جمعه 20 بهمن 1391 ساعت 02:12 ب.ظ http://happy-h.blogfa.com

جالب بود.....................قالب قبلیت که قشنگ تر بود.بازم اینم قشنگه

خاطره وبهاره شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 01:29 ب.ظ

خاطره :سیلوووووووووووووم

وااااااااااااااااااااای اینجارررروووووووووووو چه خپشگلههههههههه پ بگو امروز چرا جواب اس مسمونو نمیدی آخرشم هرچی بدو بیرا بلد بودی نثارمون کردی

ولی خداییش خیلی خپشگل شده آهنگتم خوفهههههههههه

بهاره:وای نیگا کن این گله هر جا میرم دنبالم میاد هه هه خیلی خوشمل شده سعیده جونم

راستی سه شنبه عروسی فاطمه س یادت نره هااااااااااااااا میخوایم بترکونیم

سیلووووووووووووم بمیرین این دقیقه چ ضیغه ای هست مثل بچه ی آدم بگین سلام می میرین

واقعانیییییییییییییی خپشگلننننننننننننننننننن شرمنده تازه واردم به این جور مسائل حالا پیشرفت کنیم خوفاشو میذاریم دیشب ی کوچولو آق مهدس یادم دادم نامرد میگه خودت بکن یاد بگیری هر چی التماسش کردم نکرد اینکه خودمم زیاد سر درنیاوردم تا اینجا پیش رفتم

آره بابا مگه میشه یادم بره دلم لک زده واسه عروسی اول از همه خودمم نشستم جای فاطمه بابا بهاره آبروی آدمو میبرین هاااااااا همچین میگی میترکونیم هر کی نفهمه فک میکنن میخوایم چیکار کنیم نگوووووووووووو زشته قباهت دارهههههههههههه

مسی که اومدین

مهران از کی تا حالا شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.mehranf8.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممم سعیده جون.من امدم و معظرت میخوام که نتونستم بیام.

من تهران بودم واینقدر سرم شلوغ بودش که اصلا اینترنت نیومدم .
تو هم از من دلگیر نشو.بازم میام و راستی عزیزم چقدر خوشگل شده وبلاگت.perefecti سعیده جون.آپت هم خیلی قشنگ بود خوندم.
بیا منتظرتم بوسسسسسسسسسسسس

شیما دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.shima-jiji.blogfa.com

چه زیبا حرف میزنی ! تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن !
از زاویه تو ؟!؟! آها دیدم ، از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع من و تو

بهاره دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

سیلوووووووووم چطولی جیگیلییییییییی؟

واااااااااااااای اینجارووووووووو بازم قالبتو عوض کردی چه خپشگلهههههههه سعیده اینووووووو نیگااااااااااااا لوگوی وبتو میگم عوضش کردی چقد خوشمله راستی فهمیدی لوگوهایی که میذاری شبیه خودتن خداییش راس میگم دیگهههههههه آقایون خانومااااااااااااا هر کی این جیگیلیه مارو دیده بگه راس میگم یا نهههههههههههه میگم توجه کردی ایندفعه فقط منو خاطره برات کامنت گذاشتیم پ کو این هم وبلاگیات مش حامدم که همون ی بار اومده کوشن پس بارم خودم که هر وقت گذرم از اینورا میشه میام بهت سر میزنم الان داشتم از کنار کامپتورم رد میشدم گفتم بشین بیام تو نت برات ی کامنت بذارم بازم بگووووووو بهاره بدههههههههه
راستی فردا یادت نره هاااااااااااااااا بعد از ظهررررررررر عروسی دعوتیماااااااااااااااااا
مواظب خودت باش تا فردا شایدم عصری اومدم پیشت

سیلووووووووووووووووووووم

بابا بهاره صد دفعه گفتم بهم نگو جیگیلی بدم میاد میزنمتاااااااااا میدونی دیگه خاطره ی خوشی با این کلمه ندارم مثل اون یارو هه ی چیزی بهت میگماااااااااااااااا عهههههههههههههههههههه

داد نزن هیشکی منو ندیده آخه اینا کجا شبیه منن

آره بهاره نمیدونم چرا دیگه هیشکی بهم سر نمیزه هییییییییییییییییی راس میگی نمیدونم چرا حامدم کم پیدا شدهههههههه کلا دیگه وبلاگم زیاد رونق نداره باید درشو گل بگیرم بازم دم تو گرم که میای بابا من کی همچین حرفی رو میگم هر وقت لجه منو در میاری میگم اونم حقتههههههههههههههههههه

نه بابا یادم نرفته مگه میشهههههههههههههههههههههه بعده این همه مدت ی عروسی افتادیم اگه شما هم ی عروسی بدین خیلی خوب میشه هاااااااااااااااااا

mehdi دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 09:23 ب.ظ http://terujen.blogfa.com

گــــــــــــــــــر درد داری ؛


تحمــــــــــل کــــــــن !

روی هــــــــم کــــــه تلنبـــــــار شـــــــد ،

دیگــــــــر نمیفهمـــــــی کـــــــــدام درد از کجــــــــــاست ؟!

کـــــــم کـــــــم خـــــــودش

بــــــــی حــــــــــس می شـــــــــود...

حسین سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://happy-h.blogfa.com

بابا عجب حوصله ای داری هی به روز می شی......بیا مال منم هم به روز کن

فقط خدا سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 04:35 ب.ظ http://136991.blogfa.com

عشق فراموش کردن نیست بلکه بخشیدن است.

عشق گوش کردن نیست بلکه درک کردن است.

عشق دیدن نیست بلکه احساس کردن است.

عشق جا زدن و کنار کشیدن نیست بلکه صبر کردن و ادامه دادن است

فقط خدا سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام ببخشید که یه مدتی نتونستم بهتون سر بزنم آخه مسافرت رفته بودم

حسین سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://buzzboy70@ymail.com

ماشاالله حوصله................

حامد HmD سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

ُسلام.
ولنتاین روز عشق روز اصیل ایرانی و نژاد آریایی مبارک همه باشه.
ایشالله که در کنار عشقتون همیشه لحظات شیرین و عشق های آتشین داشته باشین!

سلام حامد جان

به به چ عجب را گم کردی فک کنم

مرسی حامد ممنونم امیدوارم تو هم از این عشقای آتیش داشته باشی ......

بازم ممنون که اومدی

فقط خدا چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام من اومدم نمیدونم هستین یا نه؟

negar جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 12:41 ب.ظ http://nedanegarss501.blogsky.com/

همچنین عزیزم...
منم خوشحال شدم...
پشاپیش عید تو هم مبارک...
تو هم مواظب خودت باشــــــــــــــــــــــــــــه....
باباییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی....

مهربون جمعه 9 فروردین 1392 ساعت 10:49 ب.ظ http://agayehasanaga1.blogfa.com/

مراسم سیزدهم ماه اول (سیزده بدر) چیست و ریشه در کجا دارد؟[تعجب][تشویش]

عدد۱۳، عددی مقدس برای “یهودیان”، “فراماسونها” و “شیطان پرستان” و عدد نحس برای ما “ایرانیان” که تاریخچه نحسی این عدد به سالها پیش یعنی دوره هخامنشیان و زمان خشایارشاه باز میگردد،هنگامیکه کوروش بر بابل پیروز شد تمامی زندانیان و بردگان بابل را ازاد کرد که در میان انها ۳۰۰هزار یهودی بودند یهودیان اصرار به فرار به سرزمین مقدسشان کنعان را داشتند.بزرگان آنها برخلاف انتظار همه دستور مهاجرت به ایران را که در آن زمان مهد پیشرفت و علم بود را دادند و پادشاه ایران به آنها اجازه سکونت با شرط رعایت قوانین ایران را داد.آنها نیز در ظاهر قبول کردند و گروه گروه وارد مناطق مختلفی از ایران بخصوص منطقه فارس (ایران کنونی) شدند بیشتر آنها پس از ورود به ایران سعی در مخفی کردن دین خود کردند و در ایران بتدریج مشغول کارهای خلاف از جمله رمالی، فحشا، دزدی و نفوذ به حکومت را کردند

بیایید ادامه مطلب را با هم بخوانیم منتظرتونم[گل]

مهربون سه‌شنبه 13 فروردین 1392 ساعت 10:12 ب.ظ http://agayehasanaga1.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم[گل]

سلام باتشکرازحضورتون وب لاگ تو دیدم جالب وقشنگ بود ای ول [قلب][بوسه][گل]

اما سخن امروز از دکتر شریعتی :

دکترعلی شریعتی: قدر لحظه های باهم بودن را خیلی خوب بدانیم چراکه پس از این سالیان سال به اجبار زیر زمین کنار هم خواهیم خفت[گل]

ایشاا........سال خوبی درپیش رو داشته باشین وسیزده به در کنار دوستان وبزرگانتون بهتون خوش گذشته باشه وخوش بگذره

موفق وپیروز باشید

مدیریت وب:[گل]

زهرا پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 06:18 ب.ظ http://harchiketobekhay.blogfa.com

خیلی قشنگ بود!!

زهرا جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 09:09 ب.ظ http://harchiketobekhay.blogfa.com

خیلی قشنگ بود!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد