اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

اشک حسرت

سئوگیلیم،عشق اولماسا،وارلیق بوتون افسانه دیر

عیدتون مبارک!!

سلام بچه ها عیدتون مبارک  امیدوارم ساله خوبی داشته باشین  عیدم بهتون خوش گذشته باشه.     بچه ها خوشحال میشم به این سایت سر بزنید .                                                   www.tarikstudio.ir                                             

                 

          سایت یکی از دوستامه که نمونه کارای خودشو گذاشته خوشحال میشم اگه نظرتونو در مورد کاراش بگید

قرآن من شرمنده ی توام.....

قرآن من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه مان 

آوازت بلند میشود همه از هم میپرسند چه کس مرده است؟ 

چه غفلت بزرگی که می پنداریم خدا ترا برای مردگان ما نازل کرده است. 

قرآن! من شرمنده توام اگر ترا از یک نسخه علمی به یک افسانه موزه نشین مبدل کرده ام. 

یکی ذوق میکند که ترا بر روی برج نوشته ؛یکی یکی ذوق میکند که ترا فرش کرده؛یکی ذوق 

میکند که ترا با طلا نوشته؛یکی به خود می بالد که ترا در کوچکترین قطعه ممکن منتشر کرده و... 

آیا واقعا خدا ترا فرستاده تا موزه سازی کنیم؟؟ 

قرآن!من شرمنده توام اگر حتی آنان که تو را میخوانند و ترا میشنوند؛آن چنان به پایت می نشینند که خلایق به پای موسیقی های روزمره می نشینند.... 

اگر چند آیه از تو را به یک نفس بخوانند مستمعین فریاد می زنند:احسنت..!!گویی مسابقه نفس است....!!! قرآن من شرمنده توام اگر به یک فستیوال مبدل شده ای حفظ کردن تو با شماره  

صفحه؛خواندن تو از آخر به اول ؛یک معرفت است یا یک رکورد گیری؟ 

ای کاش آنانکه تو را حفظ کرده اند حفظ کنی تا این چنین تو را اسباب مسابقات هوش نکنند. 

خوشا به حال هر کسی که دلش رحلی استبرای تو. آنان که وقتی تو را میخوانند چنان حظ 

میکنند گویی که قرآن همین الان برایشان نازل شده است. 

 آنچه ما با قرآن کرده ایم تنها بخشی از اسلام است که به صلیب جهالت کشیدیم. 

                                                                                  (دکتر شریعتی) 

بچه ها واقعا خدا گفته از قرآن همچین استفاده هایی کنیم ؟؟ 

من که شرمنده ی خدا و قرآنم شما چی؟؟